Dag 12 13 14 15 en bijna 16

8 augustus 2018 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Sven is afgelopen zondag laat uit het ziekenhuis ontslagen. We hebben rustig aan gedaan de laatste dagen

Lekker wat zwemmen in het zwembad. En Judith en Sven hebben gelukkig een rechtstreekse vlucht van Orlando naar Amsterdam via Delta Airlines.  Luc, Jennifer en Daphne zitten nu op Tampa vliegveld te wachten op de vertraagde vlucht naar Frankfurt. Helaas missen we door de vertraging onze aansluiting met Amsterdam en zullen wij 3-en nog een uurtje of 5 moeten wachten op de volgende vlucht.

Dankzij snel bellen van Linda valt het gelukkig nog mee. De meeste Hollanders die hier zijn moeten via Zürich of andere steden naar Amsterdam of sommigen zelfs pas overmorgen terug.  😉

Vandaag met de meiden wel nog lekker op seaworld wat dingen bekeken die we de vorige keer niet hadden kunnen doen. Zie filmpjes en paar foto's. Judith is ondertussen met Sven al naar Amsterdam vertrokken. Toytoytoy. De reisverzekering heeft met wat touw en trek werk gelukkig op het einde super gehandeld.