Dag 7 zwemmen en Seaworld

31 juli 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

In de ochtend lekker ontbijtje en daarna lekker even zwemmen tot na de middag.

Daarna naar Seaworld. Het park is tot 10 uur in de avond open dus we hoeven ook niet zo vroeg te gaan.

Daar aangekomen gaan we eerst de stingrays aaien. (Pijlstaartrog). We voeren ze garnalen en aaien ze. Het voelt aan als een glad tasje leer. Daarna door naar de dolfijnen show. Wow die kunnen mooi springen. Jennifer en Daphne kijken helemaal gebiologeerd. Ze willen ook een dolfijn voor thuis 😀.

Als de show is afgelopen gaan we een paar achtbanen uitproberen. De manta, mako, journey of Atlantis en de pinguïn toer.

Dan naar het Orka theater (Shamu) van Free Willy.

We zitten in de soap zone aan de zijkant. Gelukkig worden we niet zo nat, want als een orka een bommetje doet dan wordt je wel nat.

Het maakte zoveel indruk op ons dat we besloten ook de orka lichtshow bij te wonen, maar dan wat dichter in het midden te gaan zitten. Nog eerst even door de haaientunnel en Jen, Sven en Judith in de Maku. Die was stoer zei Jenny.

Dan naar het Shiamu theater terug. We worden eerst opgeswinged door de dj en iedereen in het stadion staat te dansen.

Dan de show. Waaaaanzinnig. We zaten helemaal vooraan en werden allemaal klets en kletsnat. Zie de filmpjes, echt fantastisch....

Daarna nog een vuurwerkshow als afsluiting. Wat een heerlijke dag.

1. Chantal:
    1 augustus 2018
    wow supersupercool! Doe ons ook een dolfijntje of 3! Wat een programma zeg, zo van de orka's naar de raketten, haha. Nou ik ga lekker van huis naar werk en vice versa, nog geeneens een goudvis gezien, en ik mag maar 80 km per uur dus dan ga je ook niet al een raket. bah, jakkes, nou geniet er maar van. Aju paraluuuuus!
  2. Luc:
    1 augustus 2018
    Ja het is wel verfrissend zo'n bommetjes van dolfijntjes en orka's