Dag 3 Bush Gardens en Minigolf

27 juli 2018 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Op tijd opgestaan om te ontbijten en naar Bush Gardens te gaan. Eerst nog even bij de receptie langs gaan om een paar vishengels te gaan halen om een of 2 keer vroeg in de ochtend of later te kunnen vissen in de achtertuin welke direct aan het water ligt.

We vertrekken uit Clearwater met heerlijke zon, maar rond Bush Garden pakken zich donkere wolken samen. Er valt geregeld een buitje uit de lucht, zie foto's. Maar dat maakt de kinderen niet uit. Ook donderde het geregeld waardoor diverse achtbanen gesloten werden uit voorzorgsmaatregelen.

Diverse achtbanen gehad en lekker in de regen geplonst. Dan 10 minuten regen, dan 10 minuten hete zon en dan weer onweer. We waren al vroeg daar en we kunnen onbeperkt naar dit park gaan tijdens ons verblijf dus we besluiten we om op tijd terug te gaan en morgen kijken of het weer wat aantrekt. Het lijkt alsof het in Clearwater niets geregend heeft en is heet en weer zonnig.

In ons appartement aangekomen besloten we om naar de minigolf baan een 100 meter verder uit te gaan proberen.

Deze bleek alligators en een piratenschip te herbergen en 18 holes. Niet normaal. zie de foto's, ja echt een mini golfbaan.

Daarna lekker uit geweest eten. Eerst geprobeerd bij Island Way restaurant uit te eten, alleen zaten die wat vol en kwamen we daarna bij een steak / chicken restaurant uit met een tv op iedere vierkante meter. Die spareribjes gingen er lekker in.

Daarna nog een lekker ijsje en nu ligt iedereen weer lekker te slapen.

1. John de Haan:
    28 juli 2018
    Erg leuk om jullie op deze manier te volgen! Ziet er goed uit zeg. Veel plezier en geniet ervan. Groetjes van de Haantjes