Dag 6 vertrek richting Orlando

29 juli 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

We moeten vroeg opstaan om het appartement schoon op te leveren. Daarna rijden we richting Orlando om de sleutel van ons huisje daar op te halen.

We gaan eerst nog even snel ontbijtje halen via de Dunkin Donuts en een lekkere bak koffie.

We zijn aan de vroege kant dus we besluiten om nog naar een grote outlet boulevard te gaan. We besluiten om de auto via Valet parking weg te laten zetten. Lekker handig. Voor 10 dollar zetten ze je auto weg en je kunt zo direct de boulevard oplopen en gaan sjoppen.

Wat vreemd, je komt hier wel meerdere Hollanders tegen :-)

We gaan eens bij Nike binnen die dubbel zo groot is als onze plus. We vinden leuke nieuwe Nikes voor Sven, dan door naar Adidas, GAP, Northern poole of zoiets, Levis, Prada, Calvin Klein, Lacoste, enz. De tijd vliegt als je ziet wat daar allemaal ligt.

We vertrekken met 2 nieuwe koffers, GAPpies, Calvin Kleintjes, Levietjes, Lacosto's rugzakken, schoenen, slippers enz. Goed gevuld dus.

Dat hebben we ook gehad :-)

Daarna sleutel ophalen van ons huisje. We kopen ook een enkelbandje tegen de muggen. Na 7 uur buiten zitten er veel muskietoos :-)

We hebben nu een huisje midden op een Golf club. Het zwembad bij het huisje ligt precies op de goede plaats. Vanaf 10 uur lekker de zon op het zwembad.

Een grote Walmart direct als je het park afrijd is ook superhandig.

Nu opmaken voor naar bed te gaan.

Morgen eerst even ontbijtspullen bij de Walmart halen en nu naar bed.

1. Chantal:
    31 juli 2018
    Hi there! fijn dat jullie het zo leuk hebben en ook dat het weer dus prima is. Toch? Boet wil ook naar de outlet ;-) zeker weten. Onze visite hier uit Ozzieland gaat zo weg en dan praten we weer gewoon Nederlands. Het was hier do + vr zo heet dat we alleen maar voor pampus op de boot hebben gezeten. Peter heeft a la mac gyver ene zonnedak gemaakt, anders smolten we. Verder Zaanse schansje gedaan, gestept door de stad, beachclubje aan de lek, rondje dorp en borreltje eendracht. Maw je mist hier niks, alles ligt er nog. Ps voor 10 dollar zet ik je thuis ook in het dorp af en neem je auto mee en dan bel je maar als je weer naar huis wil, hahahaha